sâmbătă, 8 februarie 2014

LIMBA COREEANA LECTIA 2-N2(I)-EXERCITII

LIMBA COREEANA
Lecția 2-N2(I)-EXERCITII
어디 가요?
1. Locuri unde putem merge (1)
Numiti urmatoarele locuri in limba coreeana. Alegeti termenii din lista de mai jos:


강의실            공항            대학교        도서관 
서점          시내                       우체국

은행                      커피숍         학생 식당


2. Locuri unde putem merge (2)
Numiti urmatoarele locuri in limba coreeana. Alegeti termenii din lista de mai jos.




공원        교실         극장           백화점

버스터미날       병원            비디오가게


슈퍼마켓      시장         음식점         학교

3 comentarii:

  1. Annyeonghaseyo! De ceva timp mi-am descoperit pasiunea pentru limba coreeana; dupa multe cautari am gasit pe blogul d-voastra lectii bine structurate; pentru ca am parcurs deja continul postat, astept cu nerabdare noi lectii; Gamsahamnida! Liliana, Iasi

    RăspundețiȘtergere
  2. Anyeonghaseyo!! Abia astept urmatoarea lectie,dar pana atunci as dori sa-mi explicsati ceva.Sunt putin confuza si inca nu am inteles foarte bine.Care este diferenta dintre Na neun,si Jo neun?Si cand se folosesc?Gamsahamida,jongmal gamshahamnida!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pronumele NA se foloseste in conversatii informale, familiale, intre prieteni, sau cand un superior se adreseaza unui subordonat( profesor catre elev, sef catre subordonat). Pronumele JEO se foloseste in conversatii formale, cand ne adresam unei persoane cu un statut superior, fata de varstnici sau necunoscuti.( elev catre profesor, subordonat catre sef, copii fata de parinti sau bunici etc)

    RăspundețiȘtergere